Visualizzazione risultati 1 fino 9 di 9

Discussione: Traduzione latina

  1. #1
    Guest

    Predefinito Traduzione latina

    C'è qualcuno che può darmi l'indirizzo di un traduttore dal latino all'italiano o una versione latina già tradotta?
    La versione si chiama "un ottimo imperatore" e parla di Ulpio Traiano.

  2. #2
    MisterFahrenheit non è connesso Utente giovane
    Data registrazione
    18-07-2005
    Residenza
    Gubbio, alle pendici del colle eletto del Beato Ubaldo
    Messaggi
    101

    Predefinito

    te la faccio io sono laureato in lingue antiche, parlo il latino come l'italiano e parlo discretamente l'aramaico

  3. #3
    Guest

    Predefinito

    La versione è questa(Fai presto per favore!):

    Successit Nervae Ulpius Traianus, natus in Hispania, imperator in Gallis creatus. Rem publicam tam bene administravit,ut omnibus principibus merito anteponatur. Fines Romani imperii, quod post Augustum magis defensum quam ampliatum erat, longe lateque diffudit. Urbes trans Rhenum in Germania iterum reparatae sunt, Dacia subacta atque in provinciam redacta est. Traianus Armeniam, a Partis occupatam, recuperavit, multos populos vicit; cum usque ad Indiae fines et Mare Rubrum pervenisset, ibi tres provincias fecit. Gloria tamen militaris civilitate et moderatione eius superata est. Morbo ventris exstinctus est anno aetatis sexagesimo tertio, mense nono, die quarto. Solus omnium principum in urbe sepultus est. Ossa in urna aurea sub columnam posita sunt in foro, quod ab ipso aedificatum erat.

  4. #4
    Guest

    Predefinito

    Scusa ma c'è ne un'altra. Se ce la traduci ci fai un piacere: